Vi säger så..

Uppdatering då.. =) Är hemma igen nu.. Klockan är 06.31 när jag kikar här på datorn.. Trodde nästan jag skulle behöva sova över där borta.. Eller ja det hade ju inte varit helt fel och sova med darlingen där borta heller, men ville hem till katterna också.. Fick ligga bredvid honom en stund iaf, innan vi åkte hem =D
Det kommer kanske bilder från kvällen lite senare.. Om det blev nå bra bilder =P har inte kollat igenom än hehe..






Jaha då åker man snart ut i skogen ett tag.. Blir inget datande då inte =P Det blir ett kort inlägg nu, men jag talar väl om när jag är hemma igen... Vi säger så, så länge! Hejdå ett tag!




Postat av: jeanette

ja bilder vill ja se. NU!

2008-10-12 @ 16:00:11







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0