Idol och "Days"

Ja då var man tillbaks från min låtsassvärmors 42års kalas.. Det var riktigt trevligt.. vi åt lite tacopaj och så blev det daimtårta efter det.. Stannade och såg på Idol också! =) Det och så "days of our lives" är något jag bara måste följa nu för tiden.. nerd, ja jag vet haha! Men va fan man har ju inte så galet mycket och göra här om dagarna heller så.. Inte när man är arbetslös iaf. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att få jobb här. Men det är Vansbro i ett nötskal tror jag =P
Nej man får, motionera, umgås med katterna och vännerna.. Åka till blge ibland också! Passa på och shoppa då..
Nej nu ska jag ta och försöka natta lite.. Vänta på att darlingen ska komma hem från jobbet först!



Jason Mraz - Lucky

By the way, så här ser jag ut när jag ska sova hahaha. mkt nöje, jag bjuder på den.. God natt!




Postat av: Lotta

Natti Natti Jesa!Borlänge är oxå ett nötskal!

2008-09-25 @ 13:42:56







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0