Knappt hunnit äta frukost

Äntligen har Martin fått sina Musikgrejer! =) I morse vid halv åtta ungefär ringde telefonen och det var en lastbilschaufför som var på väg med hans grejor.. Härligt! äntligen kommer vi kunna spela in lite låtar =D Nu lär jag bara lära mej mackapärerna hehe.. Ska bli så jävla skoj! Han har beställt Studio och ett digtalpiano. hihi! Vi har knappt hunnit ätit frukost än. höhö lite kaffe fick vi i oss iaf.. och nu käkar jag en macka.  Blir väl mer till lunch då ;) Nej nu ska jag hjälpa honom lite inne i vardagsrummet.. see ya! =)


Nu har jag ordnat upp det här med tröjan! (se inlägg längre ner) mamma får ge mej den i för tidig julklapp ;) Jippii!!




Postat av: jeanette

va spännande!

2008-09-22 @ 13:30:05







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0