"Suuuk"

Förbannade skit också.. Har blivit jätteförkyld. Började redan i förrgår. klockan är bara 05.49.. Kan inte sova. Men det är väl bara bra och få gå upp riktigt tidigt någon gång. Blev så igår också.. Men då blev det inte många timmars sömn heller.. Vaknade hundra miljoner ggr och fick gå upp på toa och snyta mej.. Inatt har jag inte varit upp fullt lika många ggr iaf. Men det räcker, om man säger så.. Det tar på krafterna, vill jag lova! Men jag är ju inte ensam om att vara sjuk nu...


Över till nå roligare! Jag har kanske fått jobb.. =) På Greenhotel i Tällberg.. hinner antagligen bli frisk lagomt till jag ska börja isåfall hoppas jag.. Som sagt, det är inte säkert än. Man ska "inte ropa hej", ja ni vet! Men jag är så glad för det så jag måste säga det. Ska ringa dit idag får se vad som sägs.. Om jag kan prata överhuvudtaget nu för förkylningen, höhö! Kunde knappt säga hej då till Martin när han åkte till jobbet.. Täppt och ont i halsen..

Nej, nu ska jag ta mej en macka och kaffe så man kanske blir människa igen.. Eller okej kanske 2 mackor då! ;) För dom som känner mej vet att jag är lite av ett matvrak hehe! Får se om det smakar nånting bara...

Så nu får ni ta hand om er alla sjuklingar där ute.. Mys ordentligt och mycket, med Te och en bra bok! Det ska jag göra!   Dricka kaffe åtminstone.. =)





Postat av: jeanette

mysa? haha, vem vill mysa me nån som snorar o luktar sjukdom? fniss

2008-09-16 @ 07:04:08
Postat av: Lotta

läste anes kommentar HAHA! nej usch för te o bok,hatar båda!kaffe,JA TACK! krya på dig!

2008-09-16 @ 08:12:59







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0