Mat?

Heej =)  Ja nu har man äntligen vaknat till lite grann.. Hade huvudvärk och Yrsel tidigare idag.. Jag undrar varför!? haha. Jag tror jag vet svaret. Hangover kallas det! ;) Jag och martin var till hans pappa och dom igår och käka tacos.. riktigt gott var det.. Där satt vi och diskutera både det ena och det andra. Det blev väl nåt glas vin och nån öl där! ;) men men..



Uppdaterat

Shit va duktig jag har varit =) Har varit ute och gått.. Samma vända som igår! Men idag krånglade mitt knä på vägen så det var inte långt ifrån att ge upp.. Vet inte vad det var som hände. Fick så när jag hade dansat hela natten på Zenithas födelsedagsfest också. Men jag genomförde mitt uppdrag höhö!

Idag har Molly faktiskt lärt sej att gå genom kattluckan HELT sj =D den leder bara ner till källaren. Jag vågar inte släppa ut henne sj än.. Men det kommer det med. Har varit ute med henne 3ggr sen vi fick hem henne så hon har fått smak för det nu! Hon vill gärna ut med vår andra katt Setzer när han går ut, och jag tror det är det som har motiverat henne att ta sej genom luckan haha.. För i källartrappan har vi ett fönster öppet så Setzer kan springa ut och in. Nu Kan vi inte ha det längre som det verkar.. Vi ska skaffa en till lucka sen som han kan gå igenom ut från källaren.. Får se när det blir av..

Nej nu ska jag spela lite på "king".
Är det nån som har nå matförslag till kvällen?





Postat av: jeanette

tacos sitter aldrig fel.. visserligen va detta inlägg från igår. men tacos ikväll skulle väl va gott. här vart de potatisgratäng igår.

2008-09-22 @ 13:31:02
Postat av: Lotta

dregglar

2008-09-22 @ 17:29:30
Postat av: jeanette

va dregglar lotta för? haha

2008-09-23 @ 11:30:49







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0