tapeter och fastrar.

för er som undrar om det blev nån blge resa, kan jag tala om att det blev det =) Skulle skriva i morse men hann inte =/ sorry.
Så jävla skoj och få träffa fastrarna =) är ju inte varje dag.. Hoppas att du kunde ha rock tröjan nu då lotti. höhö! Men det ska väl inte vara nå problem..

Och netti du kan väl skriva en önskelista från barnen till mej sen.. Jag vet ju att mackan bara vill ha pengar, så han får väl det då ,Men scchh säg inget nu lotta! ;)

Mammsen hälsade vi på också.. Hon följde med till coopForum. Sen åt vi thai också =D gott som fan..

anledningen till att vi åkte till blge var ju för och köpa tapeter, och äntligen har vi hittat nå bra.. (eller ja det visar sej ju när det sitter uppe, men jag tror det blir bra..) Det blev vinröda. Precis som jag haft i mitt rum när jag var hrrrm liten..

Nej nu får det vara nog. Säger god natt en sväng sen.. Vi ska mysa lite nu med vin och ostbricka!





Postat av: jeanette

MIN tröja fortfarande!!

2008-09-27 @ 08:30:46
Postat av: Lotta

dregglar thai mat... Ja de va skoj o se er!me nu Jesa,ÄT!

2008-09-27 @ 08:56:02







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0