dags?

Undrar om det inte är dags för lilla ancheliq och göra något med sitt liv.. Typ plugga!
Har just kikat på lite program jag skulle vilja gå.. Skrivit ut dom mest intressanta.
Vart sugen nu faktiskt!
Jag kommer ju inte få nå bättre tillfälle iaf kan jag säga med säkerhet..



Kan ju söka.. Man kan alltid ändra sej sen.
Finns visserligen bara en händelse (tror jag) som skulle kunna göra att jag ändrar mej..
Men det är en hemlis. ;)


Nu ska jag hoppa in i duschen..
Men först måste jag bara dela med mej av denna! Så jäkla bra låt!
Jag har spelat den ända sedan jul!
Cindi Lauper & The Hives-a christmas duel





Postat av: Tess

Intressanta val! Självklart kan man påbörja en utbildning och sedan se att den inte var något för en och byta. Själv så läser jag fristående kurser så jag har 30 poäng psykologi och efter att B-uppsatsen är inlämnad så har jag 60 poäng turismvetenskap. Läser Turism just nu och satsar på fil. kand examen i första hand inom det.



Svar: Tack för din kommentar! När man hör talas om folk som bryr sig om sina djur så får det mig att le också :-) Jag förstår inte hur en del kan behandla dem som skit. Det är ett liv ju, inget man kastar bort.

2009-04-10 @ 12:34:16
URL: http://highlandertess.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0