Snart iväg..

Åh snart ska jag iväg på massage! Längtar!
Maten är färdig också, så det är bara att käka sen när jag kommer hem.. Hur bra är inte det?! =)

Och eftersom det är så fint väder idag, så blir det och åka till Borlänge och hämta cykeln, precis som jag hoppats på =D Inte så kul och ha en sprojlans ny cykel bak på bilen om det spöregnar eller snöar.. Hade inte vart nån höjdare skulle jag tro..
Nu när Martin äntligen har köpt sej en bra bike så kanske det kan bli lite mer cykelturer framöver i vår och sommar.. Härligt, säger jag!
Idag är verkligen mitt humör på topp!!



Kolla på det här söta klippet!!
Klicka på bilden..
Kärleken är blind för Cougar
Kärleken är blind för Cougar





Postat av: jeanette

hur var massagen`?

2009-04-02 @ 08:38:50
Postat av: angelica

Den var gudomlig..

2009-04-02 @ 08:50:58







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0