Tävling ikväll?

God morgon!

Sovit gott? Det har jag iaf =)


Jag utlovade ju att jag snart skulle ha en tävling här i några inlägg tillbaka.. Igår fick jag hem en grej som tyvärr var alldeles för stor för mej, så jag kommer nog lotta ut den lite senare idag.. Ikväll någongång. Har inte riktigt kommit upp i siffrorna jag önskade innan jag skulle ha tävlingen.
Men eftersom det är påsk och allt, så gör jag det ändå.. Får hoppas det är någon som tävlar.. Jag vill ha minst 4 tävlande annars tar jag det en annan gång.. Känns lite meningslöst om bara en enda skulle vara med..

Håll utkik efter kl 17.30 ungefär ;)

Nu blir det frukostmys med darling innan jag åker till jobbet!

*vinkar*


Dolly Parton-nine to five





Postat av: jeanette

ja hoppar över tävlingen denna gången då, för o ge alla andra otursnissar en chans hahaha

2009-04-09 @ 08:21:49
Postat av: Lotta

håller utkik

2009-04-09 @ 09:12:08







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0