Bad day!

Gårdagen blev ju inte som jag hade tänkt mej måste jag säga.
Tänk vad folk kan pissa på en alltså.. (Det uttrycket passar verkligen precis in på hur jag känner det just nu)
Gäller inte alla såklart..
Men varför gör dom det då? Ja, inte vet jag!
Kanske är det för att jag sj som person, inte är en sån som pissar tillbaka på folk. Om ni förstår!
Även om det skulle behövas ibland..
Här försöker man vara glad och trevlig och ställa upp när det behövs..
Vad får man!?
Så fort man visar sej lite svagare än nån annan, då attackerar dom som hajar!

Är extremt föbannat och besviken! Men framför allt, ledsen..
År 2009 kan dra åt helvete, än så länge.. Men, life goes on!


Nåja,  mitt i allt elände ska det väl kunna bli lite glatt ändå..
Blir mat och roligheter hos Martins mamma och dom ikväll..
Får se fram emot det..






Postat av: jeanette

ja vilka jävla idioter!!!

2009-04-03 @ 10:00:27
Postat av: Lotta

dax att du tar o reser dig o visar vem som INTE är svag!slå tillbaka!!! eller ska ja behöva hjälpa dig stirra

2009-04-03 @ 10:35:47







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0