Tävla om en klocka..

Hej gott folk!

Nu är jag hemma från jobbet..
Här är en bild på det ni kan vinna! ;)






En skitläcker klocka!
Den är verkligen jättefin, och jag hade gärna behållt den sj..
Men den var som sagt alldeles för stor för mej, så jag har bestämt mej för att någon av er läsare ska få den.. =)
Det finns dock ett litet krav... Att det ska vara minst 4 st tävlande!
Det är helt enkelt för att det ska finnas några att välja mellan...

Skriv en kommentar med mail och motivera varför just DU ska ha den =)
Denna klocka är en premie jag har fått för att jag har börjat prenumerera på en tidningen som heter "Kattliv"

Klockan är värd ungefär 250-300!

Jag utser en vinnare i morgon kväll!




Postat av: jeanette

Glad påsk din gamle torsk.

2009-04-10 @ 12:04:56
Postat av: jeanette

hur går de me tävlingen?

2009-04-11 @ 09:48:11
Postat av: angelica

Ja glad påsk på dej med nettan!

2009-04-11 @ 11:09:20
Postat av: Lisa

aj då, att jag missade tävlingen :P annars hade jag vart med =)

2009-04-22 @ 21:49:15
URL: http://liszy.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0