Knapra!

Ja nu har man varit ute och gått nästan hela dagen känns det som.. Först ut med ToyBoy (som för övrig skötte sej extremt bra idag! )
Sen ut en sväng i vansbro och snurra med Emma, hon som jag är kontaktperson åt..  =)
Så jäkla skönt väder så det är riktigt härligt och vara ute nu!!

Här är bilder ifrån helgen då jag skulle ut i Borlänge! Har fått lite bilder nu äntligen! =)


Det var hos dessa två vi hälsade på!
Hehe se så duktig jag var, fick till och med, med ett litet rim!


Det där ska nog föreställa mej tror jag! ;)
Var på mitt bästa humör trots huvudvärk..


Fjärten får säga till om hon ej vill vara med!


Och pottan lika så!


Det diskuteras något?! Lott och Fia!



Nina var med hon också!



Nej nu ger jag mej! Lär göra matdosa till Martin innan tvkväll... 
För idag är det ju Tisdag!! Då vet ni väl vad jag ska se kl 21? Just det!!
Ska glo på House och knapra vindruvor som en idiot!
så, puss och hej så länge!




Postat av: Jeanette

själv ska jag glo på andra avenyn "fniss"

jag o lotta ha ju nästan samma frissa haha.



jag ska bli brunett angelica, har jag berättat de? jag har bestämt mig nu.



va kör du me för färg i din skalle? Jag gillar den!

2009-04-28 @ 20:08:09
Postat av: Angelica

Härligt!bli brunett janet!!! =D Använder Mocca. Viva color tror jag det är om jag inte minns fel.. Men blont är ju skitsnyggt det med..

2009-04-28 @ 20:19:38
Postat av: Jeanette

Jo vars, men de sliter ju så jävligt på håret. Jag blir ju aldrig långhårig igen om jag ska fortsätta va blond. Därför ska jag bli stenhård och tuff och dra mig tillbaks till det mörka igen =O

2009-04-28 @ 20:31:54
Postat av: Lotta

Ja men gud vi ha nästan samma frissa...

2009-04-29 @ 17:14:45







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0