Fången från Azkaban..

Hej gott folk!


Har inte blivit så mkt uppdaterande under dagen idag.. Sorry!
Anledningen är att vi har varit i Borlänge och hämtat en garderob.. Har tagit en promenad med sandra, och sen har det inte hunnits gjorts så mkt mer.. Lagat mat och sånna saker ni vet!

Och så har vi ju haft en liten myskväll såhär mitt i veckan ;)
Det är man värd ibland.. Film och ostbricka!

Varken jag eller Martin har varit så engagerad i Harry Potter fimerna tidigare,
så vi har börjat se dom nu, en efter en!
Nr 3 idag.. =) "Fången från Azkaban"




Postat av: petra

och inte ringde du mig.... hmm...... dålig stil ;-P

2009-08-19 @ 22:42:20
Postat av: jeanette

Ja ha sett en del av de där, e inte så förtjust, mest barnen o emil som glor, ja kan glutta in nån gång bara på förbivägen.

Va e de för garderob då?

2009-08-20 @ 06:58:17
Postat av: Angelica

Hade jag hunnit, och inte haft Martin med, som skulle upp och jobba, så hade jag ringt..

2009-08-20 @ 09:50:06







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0