Favoritvovve..





Ni som känner mej, eller har följt min blogg ett tag vet nog om vid det här laget att leonberger har en speciell plats i mitt hjärta..  
Jag sitter just nu och kikar på bilder och dagdrömmer om att en dag kunna skaffa mej en egen stor nallebjörn..
Kan inte låta bli!
Dom är så otroligt fina.. Och vad jag förstår så gör dom inte en fluga förnär..
Tror rasen skulle passa mej utomordentligt! ❤





Ända sedan första gången jag såg en, har jag varit förälskad..
Det var under min praktikperiod hos Anita Ewertz Foto, som jag först kom i kontakt med rasen..
Det var en dam som kom in och skulle fota sin leonberger, och då var det kört!

Bild: pupforum.com




Postat av: Lotta

Nej nej nej Jesa!

2009-08-12 @ 17:42:24
Postat av: Lilly

fin hund.

2009-08-14 @ 12:55:12
Postat av: caroline (:

fin blogg! :) ♥



naaw, dom hundarna är verkligen som stora, levande nallebjörnar ♥♥



Kram från Carro (www.landc.blogg.se)

2009-08-15 @ 13:40:32
URL: http://landc.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0