Födelsedagar..

ÅÅÅÅH va ont i huvudet jag har haft idag.. Början äntligen så smått ge med sej som tur är!
Lite mat, vatten, vitamin och värktablett gjorde susen! =)
Hoppas verkligen jag är piggare i morgon, då det var tänkt att vi ska hämta en garderob i Borlänge!
Kuseninen fyller ju år imon också! Lär hälsa på en liten sväng där när man ändå är i farten..

Många som fyller år i augusti i min närhet.. Darling är på tur efter kuseninen! På fredag blir han 26..
Sen rullar det på på med fastrar och allt vad det är! =)
Fikamånad med andra ord. ;)

Nej, nu blir det vila en stund, eller kanske en "betapetvända"..
www.betapet.se


Puss och kram på er så länge!




Postat av: petra

du får komma och hälsa på här oxå i mrogon :D

2009-08-05 @ 17:04:34
Postat av: Louize

Du röstar på mig, va? :D

2009-08-05 @ 17:49:10
URL: http://thegirlfromstockholm.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0