Söndag..

Haft en bra helg gott folk?
Det har jag iaf... Har varit relativt lugnt och skönt måste jag säga!
Igår var vi väg till Martins pappa och kompani och fick oss en bit mat.. Spelade kort och babblade hela kvällen! Riktigt trevligt var det!
Idag mår jag väl lite sämre dock.. Men så kan det ju bli ibland!
Kommer inte hända så mycket idag känns det som.. Men ska nog iaf sätta mej ner med nå gott, och kolla om jag hittar en resa till new york i vinter! Det vore väl nånting det! =)
Saknar faktiskt helt fantasi och motivation till att göra något mer avancerat just nu..






Kan inte sluta lyssna på den här!

Lilly Allen - Fuck you





Postat av: jeanette

va du full angelica? höhö

2009-08-16 @ 20:02:12
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* hihi jadå det var dem :D

2009-08-17 @ 02:41:33
URL: http://haaiidi.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0