Fredag..

Upp och iväg. =)
Blev ingen buss för mej idag! Gick inte någon bra tid hem sen imorgon..
Typiskt! Hade varit skönt och fått sova ist för och köra när man är trött som en gnu.
Men strunt samma.. No big deal! Köper busskort en annan dag helt enkelt..

Vad händer det för skoj annars under dagen då tro? För min del blir det ganska lugnt..
Slutar 16.00,
ska lämna in ett arbete innan kl 20 idag, så jag gör det direkt när jag kommer hem till mammsen, så jag får det ur världen..
Kanske ska fota och sen blir det nog ganska snart natti natti.. Ska ju upp i ottan i morgon och färdas några mil!
Känner mej inte alls sugen på det faktiskt..
Men jag gör det ju inte för min skull..

Nej nu ska jag hoppa in i bilen alldeles snart! Lär checka så allt är med inför morgondagen innan bara..
Hinner nog med en uppdatering lite senare ikväll.. =0)

Puss och ha det gött så länge..




Postat av: Anna

Hallå, hur är det? :)

2009-08-28 @ 09:44:05
URL: http://gothicromance.blogg.se/
Postat av: jeanette

vart ska du fädas???

2009-08-28 @ 09:54:17
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

God Morgon(Förmiddag) ^^



Allt bra med dig idag?



/Tobias

2009-08-28 @ 13:21:29
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du intresserad av skvaller? Kika då in på min nya skvallerblogg som handlar om bloggvärldens just nu största bloggar: Dessie, Paow, Kissie, Natacha Peyre, Kenza, Foki, Blondin Bella och Amir. En ny skvallerblogg som inte är någon annan lik som du bara måste älska!



Besök den och ge mig både ris och ros över vad som är bra/bör förändras!



www.gossipseven.blogg.se

2009-08-28 @ 13:43:01
Postat av: Lotta

Mäh va ska du åka i flera mil,va ja missat???

2009-08-28 @ 17:45:34
Postat av: Anna

Sv; :) Ja, här är det bra. Vad gör du då?

2009-08-28 @ 20:28:54
URL: http://gothicromance.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Sv. Okey! :D Jag mår bara fint fint här! :D



Vad har du för dig ikväll då? :D

2009-08-28 @ 21:14:13
URL: http://perspektiw.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0