Här kommer lilla jag!

Jaha då är det skola som gäller för mej från och med i morgon då!
Shit jag har inte pluggat på nästan 2 1/2  år..
Men som det känns nu så kommer det gå ganska bra. Känner mej motiverad och tycker att det ska bli roligt!
Sen är det ju frågan om man har valt och läsa något som passar en..
Det är sånt som visar sej! Får ta det då om det skulle vara så..

Är förberedd iaf!
Högskola, här kommer lilla jag!





Postat av: jeanette

haha jaa, där kommer lilla du.

hoppas de blir skoj o att du sköter dig =P

2009-08-23 @ 20:15:48
Postat av: Anonym

du får höra av dig om du vill fika någon dag denna veckan :)

2009-08-23 @ 21:07:40
Postat av: Angelica

Självklart! =) Men vem ska jag fika med?

2009-08-24 @ 06:39:40
URL: http://anglalik.webblogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0