Måndag..

För den som undrar så har jag inte börjat läsa på högskola än.. Det är nästa vecka.
Men däremot har jag varit i Borlänge för och förbereda lite grann..
Har lyckats få ett litet hum om hur första dagen kommer se ut, vart jag ska vara och så vidare..
Känns bra det iaf!

Hux flux innan jag åkte kom jag på att jag skulle ringa och kolla om det fanns klipptid också.. Kan ju passa på tänkte jag!
Och ja visst fanns det, det! Så nu är jag nyklippt och fin! =)
Fick med mej en topp och ett par jeans från Cubus hem också!
Behövde verkligen ett par byxor! Tröjan fick jag som en bonus kan man väl säga! Ett par valfria jeans + topp för 399kr!
Helt okej enligt mej ;)

Och nu då? Vet inte alls vad jag ska hitta på... Ska nog ta mej en till macka och sen blir det tv tror jag!
Kan hända det blir en sväng till en fors som ligger här i närheten och fota lite..
Såg ett ställe med potential till och bli en bra bild på vägen hem! Får se hur det blir med det...




Postat av: jeanette

jahaa då vet ja de =)

ta kort på kläderna o nya frillan! DET ÄR EN ORDER

2009-08-17 @ 18:52:13







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0