Torsdag..

God morgon!

Då bär det av till Borlänge igen snart.. Ska bara skriva klart det här och fixa till håret!
Ska fotograferas idag, så man lär väl se någorlunda ut iaf. ;)
Efter det ,och ett seminarium, slutar jag för dagen.. Då blir det lunch med mammsen! THAI för hela slanten!

Hoppas verkligen inte jag är lika trött när jag ska köra hem idag som jag var igår..
Fick lov och stanna en stund. Höll på och nicka till hela tiden! Skit läbbigt..
Men det går nog bra. Imorgon blir det buss för min del, tror jag! Ska sova i Borlänge  eftersom det blir en lång resa på lördag morgon. Och jag kommer inte orka åka 18 mil extra bara för att få sova hemma! Dyrt dessutom och tar tid..
Nu ska jag försöka få nån kontakt med darling innan det bär av..

Hörs sen..











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0