Lite kort om..

Hej gott folk!

Nu är jag hemma igen..
Har varit det sen igår iofs, men har inte haft nå vettigt och skriva!
Åt en pizza och tog en cider, det är det enda som hänt =) Hade en lugn och skön kväll med andra ord..
Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. 
Har kikat på ny dator, men jag kan inte riktigt bestämma mej om jag ska inhandla det nu, sen eller kanske inte alls..
Den här funkar ju så bra ändå.. Tänkte mest på nu när man går i skolan, (och efter) om man skulle ha en dator som man bara har photoshop i och liknande... Bara använda den till sånt och att göra webbsidor med, och ha den här som blogg/surfdator 
Men jag hinner ändra mej hundra ggr till!

Resan gick bra förresten.. 
Var väl trevligt och träffa lite folk man inte brukar se så ofta.. 
Alex hade vuxit en hel del!!
Om jag inte misstar mej så blir han min tremänning.. 

Alex då... 


Och nu..




Systrarna i samlad trupp!
mormor (och födelsedagsbarnet) i mitten..



Hon fick en massa blommor vill jag lova..



Grodanboll var med på ett hörn också..
Men han låg och solade och tog det lugnt mest!




Det var min dag igår lite kort...




Postat av: jeanette

skojsigt me kort!

angelica. vet du va ja e sugen på var eviga dag?

din smörgåstårta. dags att baka en nu tycker ja. har längtat o drömt om den ända sen i mars. hur mkt kosta de så inhandla ja grejer o du fixar biffen. härligt. då spikar vi för de.

2009-08-30 @ 16:17:03







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0