Morgondagens..

Hej! 

Har äntligen fått tagit det lite lugnt en stund framför tvn.. Har varit fullt upp hela dagen, med bilåkning, föreläsningar, och så har jag gjort klart två uppgifter som skulle vara inlämnade idag till skolan innan 20.00.. Riktigt skönt och bli av med den bördan!
Efter det blev det en shoppingtur! Stressig och spontan sådan..
Vad inhandlade jag då?
Jo, det vart morgondagens outfit, och det var faktiskt inget jag hade planerat.. Ska på 60års kalas i morgon i östhammar!
Det blev det här!

En lång jeansskjorta från gina tricot 249kr (med skärp till, se längre ner)



svarta leggings till det.. 99kr från gina tricot..
Mössan kommer från kappahl, 99kr
Men den slopar jag i morgon skulle jag tro..


Och så lite "details" som det så fint heter i bloggvärlden ;)
Skärp från Lindex 79.50kr. och armband från H&M 59.50kr




Hoppas ni haft en lika härlig dag som jag.. Den har varit lång och långt ifrån lugnt, MEN härlig.!
Nu blir det nattinatti för min del, så jag orkar upp imorgon!
God natt och dröm så sött hörrni..




Postat av: petra

fick du inte mitt sms igår?????

2009-08-29 @ 10:43:47
Postat av: Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-29 @ 14:14:49







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0