Hjälp?!

Hemma igen då! =) Ganska skönt om jag ska vara ärlig! Har varit trött som, "jag vet inte vad"!
Men inte så konstigt kanske när man går upp 04.30 och springer runt som en tok på jobbet hela dagen? ;)
Är lite piggare nu iaf.. Har fått i mej lunch och tänkte ta en kopp kaffe så här efter maten!
Får se vad som händer sen!
Hade planer idag som blev ändrade, men det ordnar sej ändå! Är lite småsugen på och bege mej ut och fota lite, så det kanske blir en vända med kameran i högsta hugg ist!
Men skulle faktiskt behöva lite inspiration innan! Någon som vill hjälpa mej med det?!



Mitt hjärta..




Uppdaterar nog inte förrens i kväll igen.. =0)




Postat av: jeanette

de åskar här. varffö sa du ej att martin fyllt år!!!??? hälsa grattis till han från oss!!!

2009-08-10 @ 16:36:28
Postat av: Sanna

aah, katter i mitt hjärta alltså! <3



tackar så mycket! det e mest svanken som spökar i och med bebis men sen börjar ja känna mig lite småkrasslig också men de e väl bara å ta de som de kommer I guess, man får ju sämre immunförsvar som gravid så... :/ ha de gott ikväll! kram

2009-08-10 @ 19:52:36
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Fern

jag tänkte ju göra en ny blogg!! haha nu är den klar och heter www.bigdreamsw.blogg.se hoppas du följer den!!



så snart ska jag stänga min gamla blogg och börja skriva på den nya!!

2009-08-10 @ 20:40:49
URL: http://xnatashi.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0