Blev beordrad!

Min kära faster gav mej en order..
Jag skulle lägga ut en bild på nya frillan och kläderna!
Gör väl det då. ;)

Dock är inte frisyren NY.. Har haft lugg rätt nyligen!
Bestämde mej för och låta den växa ut och göra håret ljusare för ett tag sen, men ångrade mej ganska snabbt, så nu har jag lugg igen!
Men håret är ju ljusare iaf. =)
Längden på resten av kaluffsen är som det brukar.. Klippte bara topparna!



-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Och såhär kära fasteraster, ser kläderna jag fick med mej hem, ut!
Ett par jeans och en dragkedjetopp från Cubus!
jeans+valfri topp 399kr








Postat av: Jennie

Sv: Så lite så:)

Hehe ja eller hur! Inte konstigt att det ta slut mellan folk när dom lägger ut sånt här:P

2009-08-18 @ 18:14:14
URL: http://dailylife.webblogg.se/
Postat av: jeanette

fina angelica och fina kläder!!

2009-08-20 @ 06:55:54







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0