Resultat..


Före

Glömde ta en förebild innan vi drog.. Så det fick bli den här =)




Efter =)

En riktigt sliten Angeliqe, efter jobb, gräsklippning och bilfarande idag..
Sa jag till den som kanske tycker jag ser lite halvdåsig och onöjd ut!
Men faktum är de att jag är verkligen kanonnöjd än så länge! Efter nästa gång då jävlar ;)
Jag har inte ens foundation på mej på nu!!! Det händer aldrig annars! Inte på foto iaf!
Det hade jag däremot på första bilden..

Och kläderna behöver ju inte kommenteras!! Inte håret heller!
Man skulle faktiskt ha så slappa kläder som möjligt ,och det var precis vad jag hade det! ;P
Gwen´s blå/turkosa, men helt underbart SKÖNA, byxor (som jag INTE kommer lämna igen)
Och så en gammal jobbartshirt.. Perfekt!





Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-07 @ 22:05:33
Postat av: jeanette

ja de vart bra. kan du få va me i mitt gäng "hobbynegrer"

2009-08-08 @ 12:08:03
Postat av: Cassandra

Det blev ju jättebra :]

2009-08-13 @ 01:13:59
URL: http://cassandraz.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0