Hem..

Kanske ska uppdatera er lite om hur det egentligen går uppe i rummet eftersom det kom på tal i förra inlägget..

Har valt färg nu och ska måla ikväll! =) Har grunmålat 2ggr med vitt, så det är dags för den "riktiga" nu som går lite åt det brun/beige/lila/grå aktiga hållet. Skumt, men snyggt!


Jag tror bilden gör färgen någorlunda rättvisa iaf..
Kommer bli kanonläckert!
 



Har köpt lite grejer till rummet!
Bland annat det här..


En lampa från Ikea..



Det är krukan på bilden jag är ute efter. har köpt 2st.
Dom är från Ikea och kommer innehålla likadana blommor..


Har även inhandlat lila gardiner som matchar lampan perfekt, men jag har inte fotograferat det så det får ni se när rummet är klart och gardinerna uppsatta..

Sängen kommer på fredag! Ska bli så jäkla skönt och få sova i en ny mjuk säng, så ni anar inte!!




Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

kommer nog blir skitsnyggt det där =) kul att göra om lite =)

2009-12-16 @ 18:43:17
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Lotta

Spännande,ja väntar mig bilder under målning o självklart efter!

2009-12-17 @ 10:07:02







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0