Puss på dej Setzer! ❤

Min bäbis tidigare i morse =D Vi var ute och lekte lite i snön...










Han är ju världens gulligaste när han vinklar örat sådär! haha!
Han har gjort det enda sedan han var liten..




Här har vi kommit in precis..
Men Setzer! Får du verkligen vara på bordet???




Mattes lilla plupp var trött efter visiten ute i snön, så han gick upp och la sej mitt bland alla grejer i vårat framtida sovrum =P




Förresten.. Har ju glömt berätta att Martins systrar har kommit hem nu från deras typ 3månader långa resa.. Åh vad dom måste ha haft kul =) Dom har varit i Thailand, Australien och nya zeeland bland annat..
Kollade på video från deras skydiving och när dom hoppade bungyjump! Jäklar så häftigt! Det ska jag med prova någongång.. Undrar om jag kanske kan få några bilder på det och lägga ut här sen, så ni får se  =)
Vi fick en souvenir också =D Från Thailand..





Postat av: Lotta

oh sån där ska ja oxå ha!!!!!! Ja kommer o avlida av o inte kunna köpa alla elefanter ja hittar där borta!

2009-02-19 @ 13:29:08
Postat av: jeanette

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah söt korven.

2009-02-20 @ 11:19:57
Postat av: tuss

åhh vilken söööööt katt du har!! :) jätte fina bilder!

2009-02-22 @ 20:12:52
URL: http://thereseks.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0