Borlänge

Var hos faster lotta och dom och hälsade på igår.. Kalas med en massa gott vart det.. Hon och Marcus har ju fyllt år.. =)
Det var riktigt skoj! Jeanette, emil och barnen var där dom med.. Gissa om jag stressa innan jag skulle dit. Skulle köpa presentkort och födelsedagskort och ta ut pengar innan jag kunde åka hem till dom..
På vägen dit hamnade jag såklart bakom en plogbil.. Bra på ett vis, men när man är stressad så är det inte så kul =P var ju redan sen och så visste jag hur mkt jag behöde göra..

Hann inte med så mkt mer än kalas i Borlänge... Åkte hem för och laga mat och kolla på Let´s dance, efter det..



Och så har vi en kartongman i huset.. ;) Han älskar verkligen att leka med dom..
Det roliga är att han öppnade den sj och krånglade sej i, UTAN att välta den.. =) Den stog visserligen mot en vägg.
Men ändå..
Du är underbar du, Setzer "Gubben i lådan" Sundman   ;)


Puss och kram hela dan. Nu ska jag åka och jobba.. Hörs sen!




Postat av: Lotta

Ja de va trevligt igår.Idag ska ja o Lilly till Blomsterlandet o ja ska shoppa blommor =O) tack igen!

2009-02-07 @ 10:27:29







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0