Happy Birthday

Gott Nytt år på er.. Hoppas ni hade skoj igår. Det hade jag =) Och 22 år har jag blivit! Martin han skulle gå upp och koka kaffe åt mej sa han men jag tror han är lite dålig idag haha.. Hade ju varit gott med kaffe nu faktiskt! Men det blev ju rätt sent igår så jag klandrar honom inte.. Tror vi gick vid 4 snåret eller nåt. Sen åt vi när vi kom hem så klockan var väl halv 6 när vi kom i säng.. Fick en parfym av honom i måndags i present iaf.. Jag valde helt sj ;) Det brukar ju bli bäst då... 

Snart kommer mammsen och dom också.. Vi ska käka lite och fika. Tog hem en jordgubbsprinsesstårta från jobbet igår.. Har aldrig testat den, så jag tyckte det kunde vara kul..
Nej nu får jag ge mej sj en present ist. Koka kaffe! Jag fyller ju faktiskt år..

Puss hej leverpastej












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0