Kaffe!

jobbdags snart då.. Men först ska jag käka klart.. Smörgås och brämhults. Brämhults det är grejer det. Mandarin tycker jag inte var speciellt god. Men äpple, har ni smakat den? Jäklar den är svin god =)

Var i Borlänge igår. Fick faktiskt tag på både en kaffebryggare och papperskorg med lock! =) Men för ovanlighetens skull så gjorde jag inte kaffe nu på morgon ändå.. =O Får bli en skvätt på jobbet kanske ist
Hälsade ju på Brorsan och dom igår.. Det är ganska bra med benjamin trots allt.. Bra det! Usch vad tråkigt det är när sånt där händer! Men det är nästan så jag tycker att det är ett under att han har klarat sej dittills från nå större incidenter..
Nu kanske han tar det lite lugnare sen när han väl får börja igen.. Men det kommer nog ta ett tag! =S stackarn..
Men men.. Tur han inte slog i huvudet iaf! Det kunde blivit ännu värre!

Nej nu lär jag kila.. ojoj!
Men Hörs sen!




Postat av: jeanette

ja tror brorsan din kommer köra på som vanligt, bara han kommer på fötter igen. =)



va e brämhults?

2009-01-17 @ 09:27:12
Postat av: angelica

Ja jag hoppas det..

Brämhults är färskpressad juice. =)

2009-01-17 @ 17:23:35
Postat av: Lotta

Kaffe på morron,Tack!

2009-01-18 @ 10:52:39







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0