Krossad tallrik!

Hej hej! Hemma igen då..
Fick veta att det blir tacos hos martins pappa och dom lite senare =) Fy fan så gott! Härligt..

Haha gissa vad det första jag gör när jag kommer hem är!?.. Kraschar en tallrik! =P Och det, bara för att jag skulle ta mej ett glas varmt vatten.. Hade kokat upp vatten och skulle ta en kopp, då åkte en annan kopp ner och hamnade på en tallrik som stog I VÄGEN! Kras sa det om den lilla tallriken.. Jaja.
Har iaf plockat upp nu.. Och ska ta mej lite varmt vatten.. Det är för halsen om någon undrar..

Nej kram på er.. Blir inge mer än så här nu. Ska dricka upp, sen in i duschen så jag blir färdig tills vi ska dra oss dit bort! =)

BYE BYE for now




Postat av: Lotta

Gjorde Mackan härom dan oxå =O) fast han tappa tallriken...

2009-01-18 @ 10:09:21







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0