Pengar!

Hej..

Usch nu är jag irriterad.. Vet faktiskt inte på vad egentligen. Men jag vet nog varför iaf. Skulle kunna tro att det är röda veckan på G. Och en blandning av att jag precis tagit medicinen.. Ja jag har ju berättat i tidigare inlägg..
Det måste vara därför.. Men jag brukar ju aldrig känna mej gråtfärdig bara för det..
Hittar inga kläder att ha på mej. Luktar fortfarande eldning fast jag har duschat. (Lär fanimej skaffa pelletsbrännare ist!!) Ingen svarar i telefon när man ringer. Känner mej ensam just nu. Ja jag är just nu irriterad på allt! Vill inte men jag är inte mer än människa.. Jag får vara irriterad ibland jag också..
Är ju fortfarande lite förkyld och då kan jag inte sjunga heller.. Jag blir ju ALDRIG bra!
Vill ha pengar till att köpa trummor och ny bil också! Resa!


Nej nu lär jag lägga ner det här.. Måste lugna ner mej lite.. Ska iväg och handla alldeles snart ju..
Men hörs sen får se om det har gått över!

Uppd.
Okej nu är det bättre. var iväg och handlade lite med lillemor och tog en kaffe på håkanssons. så nu är det som sagt bättre.. Skönt! Hoppas det fortsätter så här bara =P




Postat av: jeanette

haha du menar att du ska ha mens. de e inget att skjuta stolen under bordet med. va sa martin när du va upprörd?

2009-01-21 @ 07:13:16
Postat av: Lotta

Oh ja bli oxå så el näää ja blir elak =O)

2009-01-21 @ 09:22:44
Postat av: angelica

Det värsta hann gå över ;) Så han märkte nog inte så mkt av det.. Får jag hoppas.

2009-01-21 @ 11:56:24







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0