Skaterboy..

Hej..
Idag kan jag ju inte påstå att jag vaknat på rätt sida..
Har nog inte fattat förrens nu riktigt vad som hänt..
Mamma skickade ett meddelande imorse vid halv 7. "Ring mej när du ser det här" Jag fick en klump i magen vill jag lova.. Nu jävlar har det hänt nåt, tänkte jag!
Jag ringde på en gång, och får reda på att min bror (Benjamin) har brutit foten igår kväll.. Mamma sa att det var en sån härva igår, och trodde inte att jag skulle kunnat sova om hon hade ringt då, så hon tala om idag..
Han hade varit i KFUM hallen och åkt skateboard. Hela foten var felvriden sa hon =S Usch jag höll på och börja grina när jag fick höra.. Mamma hade fått lov att sätta sej när hon kom dit och såg det hela..
Tror det var brutet på 2 ställen, ett ledband av och en spricka om jag inte minns helt fel.. Först var han så chockad att han inte hade känt nån smärta riktigt. Sa åt dom att ta kort på foten, gjorde han också. Herregud! Jag skulle dö! =S
Men sen hade han fått så ont så han bara skakade, sa mamma. Låg där i en halvtimme innan det kom någon ambulans. Fy fan! De vred tillbaks foten på plats innan dom åkte... 
Och han blev opererad inatt.. 

Jag ska åka dit snart... Måste verkligen!
Om allt såg bra ut så skulle han kanske få åka hem lite senare idag.. Får se hur det blir.

Benis in action!







Och min andra stackars bror får vara hemma idag helt ensam.. Var hos min morbror inatt iaf.. Men han hade inte kunnat sova så han var helt yr och trött idag... Var lika bra att åka hem från skolan!





Postat av: jeanette

AJ AJ AJ!!! urss fy fan, stackars pojk. Vilken mardröm!

2009-01-14 @ 14:46:11
Postat av: angelica

Mm bilder kommer nu..

2009-01-14 @ 14:50:47







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0