Ikväll..

Hej hej!
Då vart det helg igen då! Är nästan helt planlös faktiskt.. Det enda jag vet att jag ska göra är att kika på martin och dom när dom spelar på hotellet i morgon.. Ska bli kul! Blir nog bara tv och tacos ikväll.. Men det är sånt som visar sej! Lite vin kanske ;)

Jag har blivit extremt ressugen nu också.. Undrar när man ska ta det då. Högst på listan ligger Thailand eller någonstans i USA, och på Teneriffa har jag ju varit men vill dit igen! Men nu måste man ju köpa en ny bil mitt upp i alltihopa.. Tror jag.. Vet inte om det känns som nån ide att fixa den gamla faktiskt.. Min lilla "hackie rosti" ;)

Nu ska jag förbereda tacos för kvällen. =) Men hörs sen! kramelikram




Postat av: Lotta

Håll dig hemma! höhö

2009-01-10 @ 12:01:52







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0