Förstoringar..

Hej..
Jaha då sitter man här hemma sj igen då.. Martin jobbar.
Men har det ganska bra ändå Setzer är ju hemma iaf.. :O)
Har ätit kyckling och ris för ett tag sen, eldar lite, och bara myser runt.. Kikar på TV och så...
Efter det som hänt lär jag försöka göra en massa för och inte börja tänka för mkt på det.. Jag orkar inte med det!

Igår när jag var på Friskis & Svettis så började jag fundera och tänka dumma tankar...
Det var på slutet då det var "nervarvning" och lugn fin musik, som det dök upp otäcka bilder igen, och tankar på Molly...
Viss musik eller text gör att det kan bli riktigt jobbigt... Men, men.



Kanske ska till Borlänge i morgon förresten =) Ska köpa ramar och rama in två JÄTTEFINA bilder på mina bäbisar... =)
Jag ska skicka in bilderna och få dom förstorade hos en riktig fotohandlare... Kan ju bara få A4 format när jag skriver ut på min skrivare.. Och dessutom är det inte lika bra kvalitet på fotopapperet heller...
Ska kika lite på priser nu..
Jag vet att ni har sett bilderna förr, men det är iaf dom här jag hade tänkt förstora.. =)
  

Eller någon av de här på Setzer..
 

Vilken tycker ni?




Postat av: jeanette

ja tycker den första jag.

2009-01-28 @ 07:31:41







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0