En bra dag..

usch vad tidigt man var uppe idag då.. Aja, Det kan  väl inte skada ;) Lär ju upp i tid i morgon med.. Ska till Falun med petra. Vet inte alls vad vi ska göra där haha men det blir nog skoj =)
Och sen på Lördag får vi besök av mina fastrar och emilia och michaela.. Gullungar ;) Puss på er!! ♥
Men idag ska jag nog tvätta, och så städa toan igen.. mm det låter som en bra ide.. Men sen då. Lär ju göra nå kul också!
Kanske ska åka in till Vansbro en sväng och kolla... ja så får det bli.
Jag lär ju förbereda smörgåstårta också.. hmm! Får bli ikväll nångång!

Ska kika vidare på nyhetsmorgon nu iaf, och data runt lite till innan jag sätter igång..

Ha en bra dag.. Det ska jag ha!




Postat av: jeanette

ja haha, på lördag kommer vi instövlandes hela högen. spännande va. barnen vart skit glada, dom hoppa runt mig o skrek "ska vi åka te angelica??? jaaaaaaa mammaaa, du e världens snällaste" haha

2009-01-22 @ 08:26:51







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0