Inte sedan..

Har varit i borlänge en sväng..
Ni kan ALDRIG gissa vad jag införskaffat mej! Eller rättare sagt så har Martin lagt ut så länge.. ;)

En Canon EOS 450D =D

Och därav denna tystnad såklart.. =)
Ska snart lägga in första smakprov på bilder!
Jag har inte fotat så här "ordentligt" (eller vad man nu ska kalla det) sen jag gick i gymnasiet..






Postat av: jeanette

OJOJOJ!! jag då? ja kan ta din gamla ja då. eftersom ja inte äger en kamera, bara en mobil.

2009-07-30 @ 09:11:26
Postat av: Momagognonusos

Ett mycket bra val. Hoppas att du kommer bli nöjd med den. Själv har jag 400d och massa tillbehör.



Bra att du tog 450 och inte 500d, om du nu funderade på den...

För den är en nerbantad 450d :) och bara krånglar.



2009-07-31 @ 08:45:46
Postat av: Angelica

Kul och höra ifrån dej magnus! =) Skönt och höra att du tycker jag har gjort ett bra kameraval.. Är då nöjd än så länge iaf.. =)

2009-07-31 @ 09:37:59
URL: http://anglalik.webblogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0