Myser..

Hej gott folk!

Sitter och småmyser för mej sj medans jag inväntar Martin som är och förbereder inför spelning i morgon i Nås..
Ska nog dit jag med och härja lite imon...
Inte så lite heller kanske. Kommer nog bli till 5 på morgonen eller nåt..
Har man kul går tiden fort..



Saknar min plutt.. Han är ute och ränner för tillfället!



----------


Hittade en suverän version av en (enligt mej) riktigt UNDERBAR låt..
verkar ju vara soundtrack, eller nåt, till en film med nicolas cage, som jag inte sett..
"Missat" kanske passat in bättre!
Kanske blir och kika på den någon dag då.!
City of Angels..





Postat av: maria blomqvist

Änglarnas stad helt underbart bra och sorlig film... man gråter..... :) se den...!!!!

2009-07-18 @ 09:56:35
Postat av: jeanette

ja de e de. filme nheter city of angels , den e från 98. va du ens född då? hahaha

2009-07-18 @ 10:36:36
Postat av: Sandra

Haha ja dom var jätte lika! Man kan nästan tro att dom är syskon :)

2009-07-18 @ 11:50:05
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jeanette jag är inte bakom flötet!! höhö.. Filmtiteln framgår ganska tydligt utan att du behövt säga det, seddu.. ;)

2009-07-18 @ 12:12:09







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0