Rockefeller i jul?

Från sommar och bikini, till det här! haha!
Är riktigt sugen på och befinna mej på Rockefeller Center den 3 dec i år!

Kollade runt lite och fann det här..
Är lite tidigt ute kan man ju tycka, men va sjutton! =) Det gör väl inget!
Skulle verkligen vilja se när den stora granen tänds!




Postat av: Randy

Vad kul att du är ärlig =) Jag vill inte tänka på vinter nu!

2009-07-01 @ 22:27:59
URL: http://www.randys.se
Postat av: jeanette

nej fy fan, inte en enda känsla kom i min kropp. sorry jesifesi, men nu njuter jag av sommaren =P så inte så konstigt då.

2009-07-02 @ 07:09:35
Postat av: Angelica

var väl inte meningen att man skulle få någon speciell känsla heller faktiskt.. Det var mer ett konstaterande från min sida att jag vill dit i jul och att jag måste planera om det ska gå...

2009-07-02 @ 09:18:55
URL: http://anglalik.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ja brukar få de. men inte denna gång.

2009-07-02 @ 16:57:41







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0