Tårtdags..

Hade lite besök i helgen..
Var så snäll så jag bjöd på jordgubbstårta =)

Nästan klar..



Woala! =)



Tänk att det egentligen är så himla lätt att göra en tårta...
Har man färdiga bottnar så går det ju görsnabbt!
Sen ska man ha lite fantasi också kanske..  ;)

Jordgubbarna är från åkern här bredvid... Mosade lite av dom och en banan och använde som fyllning på ena lagret..
Andra lagret bestog av vaniljkräm..
Garneringen då?!
Jo en massa grädde självklart, en massa jordgubbar, strössel och mandarinklyftor..
Skit enkelt! =)




Postat av: jeanette

ja jätte god såg den ut o va. kommer ja å.

2009-07-13 @ 14:15:43
Postat av: tuss

åhh va duktig du är!

Nu vart jag sugen på att göra tårta! :)

fast min skulle nog se lite annorlunda ut, min skulle garanterat inte blir sådär fin... :P

2009-07-15 @ 16:39:56
URL: http://[email protected]







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0