Utekväll..

God morgon!

Usch idag mår man som man förtjänar..
Men vi hade ju kul iaf! =)
Det var folk precis Överallt! Så det ska vara när det är Orsayra..
För den som inte vet vad det är, så kan jag tala om att det är en folkfest där alla tar med sej ett glatt humör och förhoppningsvis ett instument och håller till i Orsa för och umgås och spela natten lång!
Tror det håller på i 4 eller 5 onsdagar under sommaren..


Chauffören Fredrik..


Martin..



Robin..














Nå trumgäng som tog plats och spelade en trudelutt..








Bichon frisé i all sin glans!
Guuuuud va söt han var..



Känner mej lite taskig, men jag kan inte låta bli! Måste få tillåta mej sj att skratta åt den där gubben!
Snälla nån.. haha! Ni skulle sett han!





Sist men inte minst slank vi in på Hotellet i Orsa, och där blev vi kvar resten av natten!
Till 2 iaf.. Sen gick jag och Fredrik till bilen och sov medans Martin och Robin minglade utanför ..


Blev en tripp till nå ställe utanför Mora, för och käka nattmat!
Eller kanske kan kalla det frukost! =) Det var riktigt gott med en korv och ett glas vatten kan jag lova iaf...





Postat av: Lotta

ni ser ut o haft skoj =) ja vill oxå! tack för jordgubbarna de smaka mumma!!

2009-07-24 @ 11:52:19







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0