Måndag..

Hej!!

Ledsen för dålig uppdatering IGEN.. Har varit iväg på lite grejer här och där under helgen och så, därav denna lilla tystnad..

Vilken sovmorgon vi tog idag då.. =) Har legat och drömt en massa konstiga saker om Sthlm, sjukhus och jobbiga parkeringar nu på förmiddagen.. Och faktiskt Topmodel en vända också!
Lite småtokigt kanske, men det är inget ovanligt när det gäller mej!
Nu ska jag försöka vakna till liv här med kaffe och "frukost" innan det blir Borlänge igen.. Ska spendera natten hos min mamma eftersom hon jobbar natt och inte vill lämna bröderna ensamma utifall dom hittar på nå tok!
Tro mej dom är fullt kababla till det! ;)
Ska alltså sitta barnvakt åt en 16 åring och en snart 14 årining med enklare ord.. 

Lär göra klart det jag ska innan avfärd nu..  Men hörs lite senare!




Postat av: Anonym

haha ja du vet väl själv hur du va i den åldern haha

2009-07-06 @ 19:44:36
Postat av: jeanette

tack för besöket o godiset, de va gott haha, nejdå, barnen tryckte i sig de på 5 min, ja vart arg. de snatta påsen o sprang ut o bjöd sina kompisar.

2009-07-07 @ 08:35:28







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0