Fredag..

Hej! =)
Helg igen då.!!
Som ni kanske förstår så har jag haft extrem bloggtorka nu i några dagar... Jag vet inte varför! Kanske har varit för trött eller nåt.
Har ju börjat jobbat nu och det är lite kämpigt att gå upp 4 på morgonen faktiskt..
Roligt och lära sej något nytt iaf... =)
Skönt och komma hem tidigt dessutom.. Man har ju hela dagen på sej sen och göra en massa grejer då..

Förresten jag har kommit in på högskola!! Nu ska jag bara bestämma mej om jag vill plugga eller inte.. Men jag tror det! Kommer  bli systemvetare isåfall ;) Vore inte helt fel..


Nej nu blir det mat och ett glas vin..

Får jag tillåtelse så ska jag lägga in en bild på martins kusin Maria, och Mattias nyfödda bäbis gabriella, sen =D
Vilken sötkorv!


Kevin, Linnéa och Martin när vi var och hälsade på sist..
Dom måste vara riktigt stolta syskon nu.. ;)




Postat av: petra

va e de för jobb då som du fått???? Grattis till jobbet och till skolan :D va roligt :D

2009-07-11 @ 11:43:40
Postat av: Angelica

Tack ;)

2009-07-11 @ 14:04:28
Postat av: maria blomqvist

Klart du får vännen!!!!

2009-07-16 @ 16:22:30







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0