Framtidsplaner..

Kaffe i stora lass! 
Gott och dricka det här hemma tillsammans med darling för en gångsskull! =)
Min första lediga dag! förutom helgen som var då såklart.. 
Nu vet jag inte vad som kommer hända närmsta framtiden med jobb.. Beror på vad som sägs hos Kellys.
Vad jag vet annars är att det blir skola i höst.. =) Har kommit in och har även hunnit tackat ja!
Känns riktigt kul! ÄN så länge.. Kommer inte blir så jäkla kul efter med ett stort studielån..
Men det ordnar sej! Jag får köpa en massa lotter! ;)




---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag skrev förut om Gabriella, om ni kommer ihåg..
Marias nyfödda lilla flicka!
Här är hon! Visst är hon fin!?
Jättelik sin syster Linnéa när hon var nyfödd =D





Postat av: C A R O L I N

Just nu har jag en veckansblogg tävling!

Och kan inte du va snäll och RÖSTA på vilken

blogg som du tycker ska vinna?

Läs mer på inlägget "dom som gick vidare i veckans blogg"

Skulle va supersnällt om du rösta, puss! /

www.ccarolinengman.blogg.se

2009-07-17 @ 17:48:00
URL: http://ccarolinengman.blogg.se/
Postat av: annika

vad ska du läsa för något?



kram kram

2009-07-17 @ 20:09:18
URL: http://mybeautifulworld.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0