bara 3500 kvar..

Jag blev precis tigerfadder!




Shit! Det var verkligen sådär spontant.. Har tänkt bli det länge faktiskt, och nu så sa det bara schoooop, så var det gjort..

Bli fadder du med, här!





Postat av: Emma

Jag har faktiskt också funderat på att bli fadder fast till pandan då. Men har inte råd att bli det än:(

2009-06-03 @ 10:53:52
Postat av: Jeanette

ja ska bli fadder åt mig själv. vill du oxå bli de åt mig? de kostar bara 2 vinare och 2 st vit prince 100s paket varannan måmad.

skämt o sido.

ja ha ej råd att bli de än, men när ja få jobb ja kan stödja tigrarna.

2009-06-03 @ 12:04:22
Postat av: Stephanie

Gud vad roligt!!! :D nu blir tigrarna glada över dig!! jag stödjer dem genom mitt bankkort, jag har en bild på en tiger på den oxå ^^ jag tänkte också bli en tigerfadder när jag fyller 18 i Juli!! <3 Jag älskar tigrar så otroligt mycket, det är mitt favoritdjur!! ^^

2009-06-03 @ 18:36:10
URL: http://rassberryfloweer.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0