Borlängetur..

Ni kanske förstår vart jag har befunnit mej idag?! ;)
Åkte till Borlänge och hängde lite med mammsen och bröderna en sväng först, sen åkte Petra och jag till kupolen och härjade..
Ja det var precis vad vi gjorde det! Jag blir (av någon konstig anledning) lite små tokig i hennes sällskap! =)
Kul var det iaf!

Och äntligen har jag sett Twilight som jag har tjatat om så länge.. Såg den igår! Jäklar vad bra den var!!
Väntar med spänning på kommande filmer!
Lånade första boken av mamma nu när jag var där.. Hon har alla fyra så i sommar kommer det bli mkt läsning känner jag på mej. =P





Postat av: Jeanette

titta på changeling.

2009-06-16 @ 08:43:10
Postat av: Knorring

Du är väl alltid lite smågalen... Inte bara i Petras sällskap =P

2009-06-16 @ 10:16:40
Postat av: petra

haha ja tur e väl de måste ju få leva ut lite ibland eller hur :P

2009-06-16 @ 16:42:09
Postat av: en som gillar twilight ^^

Jag gillar också twilight :D eller jag är nästan galen i den ^^ jag läser också böckerna :D Kul att du också gillar twilight!!!!

2009-06-18 @ 20:22:43
URL: http://xnatashi.blogg.se/
Postat av: Jag igen :)

Aaa :) hur har din dag varit då?? :D

2009-06-19 @ 11:04:25
URL: http://xnatashi.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0