Fredag..

Hej fellows!

Nu är det helg äntligen! Vet faktiskt inte alls vad som händer ikväll för min del.. Ska nog ta mej ett vinglas eller två iaf.
Nå god mat och trevligt sällskap vore inte helt fel!
Får se vad darling säger om han har någon ide kanske..

Och jag har blivit så sugen på och göra en spraytanning! Är en riktig blekfis.. Jag är extremt rädd för solen faktiskt!
Sen har det ju inte funnits så speciellt mkt av den varan heller så, dom senaste dagarna.. ;)
Någon som vet om det finns i dalarna? Fanns tydligen i Borlänge förut men det har lagt ner, eller flyttat..



Nu blir det King.com för min del! Pröva du med.. Skit kul!




Postat av: Ida

De finns i Falun tror jag =)

2009-06-12 @ 10:04:28
Postat av: Angelica

oh Härligt! =)

2009-06-12 @ 10:09:46
URL: http://anglalik.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

ja de skulle inte a helt fel. ha du kollat upp priset??

ja king.com äger ba. haha

2009-06-12 @ 11:39:56
Postat av: Jessica

king.com :) man har sina favoritspel där ...

2009-06-12 @ 15:42:50
URL: http://kvalviks.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0