Skål!

Är alldeles slut efter resan!! Sov till 12.30 ungefär idag... Inte alls likt mej!
Är yr i huvudet och det är kallt... Inte en jättebra början på dagen kanske! 
Men det blir väl bättre! Ska precis ta mej en vitamindrink och har ätit frukost, så snart känner man sej förhoppningsvis som en människa igen.. 
¨
Idag kommer jag nog vara ganska frånvarande så ni vet...
Finns saker i mitt privatliv som jag inte tar upp här.. Tycker inte det hör hit riktigt.
Därför kommer det nog inte bli så mycket bloggande idag! 
Dricker upp min vitamindrink och sen kommer jag kolla på TV hela dagen! Rått och trökigt ute ändå!
Ska endast bege mej ut för och åka till röstlokalen och rösta till Europaparlamentet...

Ni får berätta om er dag ist!




Skål!

  




Postat av: petra

va e de som hänt??? något ja kan hjälpa till med?

Sen så undrade ja om ni skulle komma på festen den 4 juli?

kram kram

2009-06-07 @ 20:11:49







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0