Ingen lust..

Idag kommer jag nog vara ganska tråkig så ni vet!
Jag har en pissdag.. Usch!
Det är väl inget speciellt egentligen just nu.. Jag känner mej bara allmänt deppig och trött på allt..
Räkna inte med nå mycket bloggande idag med andra ord..
Behöver storstäda, men har bara tagit det viktigaste.. Vilket innebär att jag har plockat upp lite och dragit några varv med dammsugaren..

Tröstar mej med att det går över.. Helt plötsligt kan jag vara glad igen! Sjukt!
Kanske är det vädret som gör det.. Vet inte!
Vill göra något roligt, men jag vet inte ens om jag har lust med det heller..

Funderar på och klicka hem Twilight iaf.. Alltid något!
Eller så kanske man ska åka in till Vansbro och kolla om den finns där, så har jag det och roa mej med tills darling kommer hem!
Men jag kan väl aldrig tro att den finns och köpa i lilla Vansbro! Möjligen hyra...



Känner mej lite efter som inte har sett den än, men snart så har jag det,
och då kan ni även räkna med en recension av den!


Puss och hej så länge!





Postat av: Jeanette

ja den ska ju va skit bra. ska se den snart ja med. annars ska du se changeling, asbra!! o otäck. eller ha du sett den?

de e vädret, typ alla ja känner e nere nu. bara solen kommer så blir de bra.

va händer på midsommar??

2009-06-11 @ 13:08:42
Postat av: Lotta

du är inte ensam om o må så.. ja ha ingen ork kraft el lust.. men ja vill ändå gö nå skoj men neeeeej ha ju ingen ork!

2009-06-11 @ 13:33:37
Postat av: Jessica Kvalvik

Har du inte sett den??? Den är såå jävla bra! Jag har sett den ungefär 6 gånger nu och jag är inte klar. Ett tips! Läs böckerna sen. Stephanie myer. Dem är bättre ändå, fast man får inte se på hunken i filmerna ;)

INte för att låta besatt men... :P

2009-06-11 @ 17:29:32
URL: http://kvalviks.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ska absolut läsa böckerna sen =)Och se changeling

2009-06-11 @ 17:54:44
Postat av: Jeanette

VAD SKA MÄNNISKAN GÖRA PÅ MIDSOMMAR DÅ?? höhö

2009-06-11 @ 18:26:38







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0