Borlänge..

Hej!

Då bär det av till Borlänge snart då! Kändes som jag ville ligga kvar i sängen faktiskt! Tog emot och gå upp idag.. 
Lika bra och vänja sej med tanke på att jag ska upp samma tid i morgon igen för och åka till Sthlm..

Idag ska jag och mammsen ta en vända på kupolen och se om vi hittar nå snyggt och ha på oss i morgon på begravningen! Vet inte riktigt vad man ska ha på sej på en sån, men vi får bolla ideér, jag och mor.. Vi skulle vara  ljusklädda iaf..

Efter det nån gång på eftermiddagen ska jag grilla med några vänner! Ska bli skitskoj och få träffa dom! Tussan är här från Sthlm för P&L, så vi tänkte passa på och ses.. Tror det blir jag, Tuss, Theresé och en som heter jenny!
Hoppas på det iaf!

Men nu gott folk ska jag ta och göra mej iordning och få i mej lite kaffe och fil!
kanske vi hörs åtminstone en gång till idag..



Nån bild från igår när vi var ute på tok!
Kolla den här utsikten!






Postat av: Jeanette

han äter nåt på bilen, va e de? höhö

2009-06-28 @ 08:32:36
Postat av: Angelica

Han äter macka! ;)

2009-06-29 @ 10:47:56
URL: http://anglalik.webblogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0